Finlandresa=Gratulationer

Eftersom att jag kommer åka till Finland imorgon kan jag inte gratulera dem som fyller år när jag är där därför vill jag nu gratulera ett par stycken. Först vill jag gratulera Andy Serkis som fyller 47 år den 21 april, alltså om två dagar. Sedan vill jag också gratulera min faster ingalill som jag hoppas får en trevlig födelse dag då hon fyller 54 år den 24 april, alltså om fem dagar. Grattis till er båda, även om Andy troligtvis inte läser det här, han vet ju inte äns vem jag är och förstår knappast svenska över huvud taget. Men iaf ett stort Grattis till min faster Ingallil! /)_/) (*_*) () () )* ,,,,,,,,,,,,,, Katskiliosaliåsan/ Rekatskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0